A Sushi Telek Kereskedelmi és Vendéglátó Kft. (Cégjegyzékszám: 13-09-205574, Adószám: 27935125-2-13, Székhely: 2314 Halásztelek, Árpád utca 10. A. ép., Email: info@sushi2go.hu) által működtetett Sushi2go (www.sushi2go.hu) honlapon történő vásárlásra elektronikus úton és telefonos megrendelés alapján van lehetőség. A Megrendelő a megrendelésének leadásával elfogadja jelen szerződésben foglaltakat. Az online rendelés csak az Sushi2go honlap regisztrált felhasználói számára elérhető.
Előzetes regisztráció
Az online rendelés csak regisztrált vendégeink számára elérhető. Az űrlap kitöltésénél kérjük, ügyeljen arra, hogy azt a címet adja meg, ahová szeretné, hogy a megrendelt ételt kiszállítsák. A regisztráció Az adatok küldése gombra kattintva valósul meg. Ezután az oldalon a Belépés mezőben a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet belépni.
Böngészés az étlapon
Az étlapon való böngészésre az oldal alsó és felső sávjában átható termékkategóriák segítségével van lehetőség. Az adott termékkategóriára kattintva az oda tartozó termékek az oldal középső felületén jelennek meg.
Étel kiválasztása és kosárba helyezése
Az étel neve melletti kosárra kattintva rendelheti meg a kiválasztott ételt. Az oldal tetején folyamatosan ellenőrizheti kosara aktuális tartalmát és a fizetendő összeget. A kosár tartalmazni fogja az összes eddig belehelyezett terméket.
A kosárba egymás után több ételt is beletehetünk, ilyenkor azok egymás alatt, listaszerűen jelennek meg.
Kosár tartalmának törlése
A kosárban szereplő tételt az étel neve melletti tilos táblás kosár ikonra kattintva egyenként törölhetjük.
Étel megrendelése
Ha már minden ételt kiválasztottunk, amit szeretnénk megrendelni, akkor ellenőrizzük, hogy a Rendelési cím kiválasztásánál a helyes kiszállítási cím szerepel-e. Ha másik címre szeretnénk kiszállíttatni megrendelésünket, akkor az oldal tetején a Felhasználói adatok módosítására kattintva lehet módosítani a kiszállítási címet. A Számlázás menüpont alatt meg lehet adni, kérünk-e áfás számlát, és amennyiben igen, akkor az oldal tetején a Felhasználói adatok módosítására kattintva lehet megadni a számlázási adatokat.
A kosár tartalma, a rendelési cím kiválasztása és a számlázás alatt választhatjuk ki a fizetés módját.
Teljesítési és szállítási feltételek és árak
Házhozszállítást jelenleg Halásztelek, Lakihegy, Szigetszentmiklós, szigethalom, tököl területén vállalunk. Egyéb területekről kérjük, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink valamelyikén.
A kiszállításért Halásztelek: 290-, Lakihegy: 590-, Szigetszentmiklós: 590-, Szigethalom: 590-, Tököl: 590 Ft díjakat számolunk fel.
A rendelési minimum: 3.000 Ft.
Házhozszállítás csak az étterem nyitvatartási idejében lehetséges.
Rendeléseiket 09:00-19:00 között fogadják kollégáink.
A megrendelt ételeket a lehető leggyorsabban kiszállítjuk a megadott címre.
Természetesen a megrendelt ételek személyes átvételére is van lehetőség éttermünkben annak nyitva tartási ideje alatt.
A megrendelt alkoholos italok házhoz szállítása esetén 18 éven aluliakat nem szolgálunk ki!
Tájékoztatás a fizetési módokról
Kiszállítás esetén többféle fizetési módz utánvétes megoldás, ilyenkor a megrendelt termék árát a terméket kézbesítő futárnak kell kifizetni.
A vételár mindig a kiválasztott terméknél feltüntetett ár, mely minden esetben bruttóban és forintban értendő. A termékek házhoz szállítása díjmentes.
A honlapon keresztül vagy telefonon leadott megrendelések minimális összege 3.000 Ft.
Számlakiállítás
A megrendelésről a futár blokkot ad, számlakiállítási igényét kérjük, a megrendeléskor előzetesen jelezni szíveskedjék. A számlán a regisztrációnál megadott számlázási cím fog szerepelni.
Megrendelés leadása
A Megrendelés gombra kattintva olyan oldalra jut, ahol még egyszer áttekintheti a rendeléssel kapcsolatos összes adatot, továbbá a Kívánságok fül alatt beírhatja megjegyzéseit, esetleges kívánságait. Kérjük, hogy itt még egyszer ellenőrizze az adatok pontosságát. Amennyiben hibát, tévesztést észlel, itt még lehetősége van visszamenni a szállítási beállításokhoz. Ha mindent rendben talált, a Megrendelés gombra való kattintással tudja leadni a rendelését.
Szolgáltató visszaigazolása
Sikeres rendelés esetén azonnal visszaigazoló e-mailben értesítjük a rendelés sikerességéről, illetve részleteiről. A visszaigazoló e-mail a regisztrációkor megadott e-mail címre érkezik és tartalmazza a megrendelt tételeket, azok árait, valamint a megrendelő regisztrációkor megadott adatait. Szükség esetén munkatársunk telefonon is igazolja a rendelés megvalósulását.
Javítás lehetősége
Adatai módosítására, javítására bármikor lehetősége van, ehhez először be kell lépni a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Belépés után a Felhasználói adatok módosítása fül alatt módosíthatja adatait.
Kosara tartalmának módosítására egészen a megrendelés leadásáig van lehetőség.
Ha valamilyen oknál fogva a megrendelését vissza kívánja vonni, arra a megrendelés elküldését, illetve a banki fizetést követő negyedórában van lehetősége telefonon.
Ha bankkártyával fizetett és eláll rendelési szándékától, a már befizetett összeget az Sushi2go visszatéríti Önnek, amennyiben hitelt érdemlő módon tudja a fizetés tényét igazolni (bankkivonat, tranzakciós igazolás).
Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!
Az Sushi2go honlapján történt rendeléssel a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadja jelen szerződési feltételeket és tisztában van a rendelés menetével. A megrendelést csak abban az esetben áll módunkban elfogadni és teljesíteni, amennyiben a megrendelő hiánytalanul és pontosan megadja a szükséges adatokat. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az Sushi2go felelősséget nem vállal.
A felelősség korlátozása
Az Sushi2go honlapon történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. Az Sushi2go semmilyen tekintetben nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
Az interneten küldött/fogadott bármilyen adat harmadik (illetéktelen) személy által történő megismerése, azokkal történő visszaélése.
Az internetes hálózatban bekövetkezett bármiféle működési hiba, ami megakadályozza vagy késlelteti a honlap akadálytalan működését és a vásárlást.
A kommunikációs vonalakon vagy vételi eszközben történő meghibásodás.
Adatok elvesztése.
Szoftver nem megfelelő működése.
Programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
Reklamáció
Reklamációval, panasszal forduljon bizalommal hozzánk elérthetőségeink valamelyikén.
Azonnali probléma esetén 20 percen belül reagálunk, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatjuk.